Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

MARKETING PLAN

1. Διαδικτυακά μέσα-Διαφήμιση Επιχειρήσεων

Ως γνωστόν το Internet (διαδίκτυο), καταλαμβάνει πλέον ένα σημαντικό μέρος της αγοράς της διαφήμισης, το οποίο μάλιστα διευρύνεται συνεχώς! Σε μικρές μάλιστα αγορές, όπως η Ελλάδα είναι αποδεδειγμένο ότι η χρήση ανεπτυγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών βοηθάει πολύ τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να καταφέρουν να αυξήσουν τα ποσοστά των πωλήσεων τους. Αυτό συμβαίνει γιατί η χρήση των νέων μέσων (διαδικτύου, δικτύων κινητής τηλεφωνίας, κ.λ.π.) επιτρέπει να ληφθούν καλύτερα υπόψη οι ειδικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες μικρών χωρών.

Το σημαντικότερο ρόλο στην διαδικτυακή αγορά της διαφήμισης, παίζουν τα social media. Τι εννοούμε όμως με τον όρο social media;
Με τον όρο social media, αναφερόμαστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η κοινωνική δικτύωση σαν έκφραση του διαδικτυακού marketing, είναι το εργαλείο που δημιουργεί στενή σχέση κι επαφή της επιχείρησης με τον πελάτη. Εξάλλου αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός πως με ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα ο συνδυασμός μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένος.

Ποια είναι τα social media;
Τα social media είναι τα social networks (Facebook, Twitter, Myspace), τα blogs, τα Wikis, τα Podcasts, τα RSS, τα Social Bookmarking (Digg, Del.icio.us, Reddit), αλλά και η ανταλλαγή φωτογραφιών και βίντεο στο διαδίκτυο μέσω των YouTube, Picasa, Flickr, Panoramio.

Tώρα κάποιος μπορεί να ρώταγε, είναι χρήσιμα τα social media για να διαφημίσουν οι επιχειρήσεις τα προϊόντα τους;
Η απάντηση λοιπόν είναι η εξής: Για εμπορικούς δικτυακούς τόπους, που προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες με χρέωση ή αντιπροσωπεύουν εταιρίες κάθε μορφής, είναι κρίσιμης σημασίας το περιεχόμενό τους να γίνει δημοφιλές στο διαδίκτυο, ώστε μέσω της υψηλής επισκεψιμότητας να αυξηθούν αντίστοιχα και οι πωλήσεις.

Σε όποιον μάλιστα θεωρεί ότι υπερβάλλουμε, του παραθέτουμε την απάντηση της Web Marketing Greece, όταν ερωτάται: “Πώς να δημιουργήσουμε περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρηση μας;” H Web Marketing Greece απαντά: “Επενδύστε στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Networks)”

Aναμφισβήτητα λοιπόν τα social media συνεισφέρουν σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων που τα επιλέγουν για να διαφημιστούν. Με την χρήση των social media ως μέσο διαφήμισης, δίνεται η δυνατότητα εξατομίκευσης του “brand” και παράλληλα η δυνατότητα επικοινωνίας με υπάρχοντες αλλά και πιθανούς πελάτες με ένα πιο ”κοινωνικό” και ταυτόχρονα χαλαρό τρόπο. Ας δούμε όμως και κάποια παραδείγματα πασίγνωστων επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα social media για να διαφημιστούν.

Επιτυχημένα παραδείγματα χρήσης Social Media

Coca-Cola

Η Coca-Cola αποτελεί έναν από τους ηγέτες του social media marketing και πραγματικά αποτελεί ένα από τα πρώτα παραδείγματα προς μίμηση για την αποτελεσματική χρήση των social media. Η στρατιγική τους αναπτύχθηκε με κύριο γνώμονα την προσέγγιση των fans μέσω κοινωνικών, photo sharing και video sharing δικτύων.
Dominos Pizza

Η θέση της Dominos στην αγορά τον τελευταίο καιρό εξασθενούσε και ένας από τους κύριους λόγους που παρατίθενται ήταν ότι διατηρούσε την ίδια συνταγή πίτσας δεδομένου ότι ξεκίνησε πριν από 50 χρόνια! Σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο μερίδιο αγοράς και με την ελπίδα να φέρει την αλλαγή στη φήμη της για τη γεύση, αποφάσισε να αλλάξει εντελώς τη συνταγή στη πίτσα της. Αντί να αποταθεί στην ομάδα διαχείρισης, έθεσε το ζήτημα στους καταναλωτές και ζήτησε την άποψή τους για την πίτσα. Ένα συναρπαστικό βίντεο στο BlogSpot δείχνει την όλη διαδικασία. .
Dell

Η Dell αποφάσισε να δημιουργήσει μια κοινότητα που ονομάζεται The Storm Ideas, όπου οι άνθρωποι μπορούν να έρθουν σε επαφή ώστε να μοιραστούν τις ιδέες τους για τη βελτιώση των προϊόντων Dell, γνωρίζοντας ότι οι καλύτεροι κριτές είναι οι ίδιοι οι πελάτες τους. Με τη βελτίωση των διάφορων μοντέλων και την αλληλεπίδραση με τις ιδέες των πελατών δημιουργούνται προϊόντα με αυξημένη ζήτηση και που ο καταναλωτής θέλει πραγματικά να αγοράσει.

Starbucks

Τα Starbucks θέλοντας να χρησιμοποιήσουν το κοινό για την βελτίωση των προιόντων / καταστημάτων και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, δημιούργησαν το social network My Starbucks. Οι χρήστες που αποτελούν μέρος αυτού του δικτύου αισθάνονται ότι έχουν κάποιο ρόλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων της εταιρείας και τους κάνει να αισθάνονται μέρος της. Η τακτική που ακολούθησαν περιγράφεται στους συνδέσμους The Next Web και Directory Journal.

Ford Fiesta

Η Ford με το διαγωνισμό Fiesta Movement όπου 4000 άνθρωποι έλαβαν μέρος με ένα βίντεο, έδωσε την ευκαιρία στους νικητές να οδηγήσουν ένα Fiesta για 6 μήνες. Οι νικητές στη συνέχεια μοιράστηκαν την εμπειρία τους με το αυτοκίνητο. Αν και αυτό δεν φαίνεται αρχικά ως επιτυχημένη στρατηγική μέσα σε 6 μήνες τα αποτελέσματα ήταν συναρπαστικά. Συγκεκριμένα το βίντεο είχε 4.3 εκατομμύρια εμφανίσεις στο YouTube, περισσότερες από 0.5 εκατομμύρια εμφανίσεις στο Flickr, περισσότερα από 3 εκατομμύρια Twitter impressions και 50,000 ενδιαφερόμενοι πελάτες, εκ των οποίων, το 97% δεν είχαν μέχρι τώρα αυτοκίνητο Ford!
2. Η σημασία του ψηφιακού περιεχομένου
Προτού εξηγήσουμε τη σημασία του ψηφιακού περιεχομένου για μία επιχείρηση, θα ήταν καλύτερο να εξηγήσουμε την έννοια της ψηφιακής κουλτούρας. “η ψηφιακή κουλτούρα είναι το αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης μεταξύ του παραδοσιακού πολιτισμού (περιεχόμενο), του τομέα των TIMES (τεχνολογία: τηλεπικοινωνίες, διαδίκτυο, πολυμέσα, ηλεκτρονικό εμπόριο, προγράμματα και ασφάλεια, τηλεόραση, έκδοση, βιομηχανία παραγωγής μουσικής) και των υπηρεσιών διανομής”.
Tο ψηφιακό περιεχόμενο λοιπόν μίας ιστοσελίδας αποτελεί ουσιαστικά την γνώση, την πληροφορία που μας παρέχει αυτή η ιστοσελίδα. Λέγοντας περιεχόμενο εννοούμε κείμενα, φωτογραφίες και οτιδήποτε άλλο θα ενημερώσει τον επισκέπτη της ιστοσελίδας για το αντικείμενο της. Όμως πάνω από όλα, περιεχόμενο σημαίνει καλογραμμένα κείμενα, ενώ οι φωτογραφίες, τα βίντεο και οτιδήποτε άλλο είναι συμπληρωματικά.

Εξάλλου ως γνωστόν, το περιεχόμενο είναι βασιλιάς! Δυστυχώς όμως, για πολλούς η κατασκευή ιστοσελίδων περιορίζεται σε εντυπωσιακά γραφικά, κινούμενες εικόνες flash και τίποτα περισσότερο. Μια ιστοσελίδα σχεδιασμένη για να εντυπωσιάζει με την εμφάνιση της μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον μας για ελάχιστα λεπτά. Αυτό όμως που θα μας κάνει να βάλουμε την ιστοσελίδα στα αγαπημένα μας και να γυρίσουμε ξανά σε αυτή, είναι το πλούσιο, ενδιαφέρον και ποιοτικό περιεχόμενο της.

Με ποιον τρόπο μπορούμε να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ιστοσελίδας;

1. Γράφοντας σε απλή και κατανοητή γλώσσα Οι επισκέπτες μας ούτε είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν δύσκολους τεχνικούς όρους ούτε θα μπουν στο μπελά να ανοίξουν την εγκυκλοπαίδεια για χάρη σας. Αν τους μπερδέψουμε και τους πονοκεφαλιάσουμε, τότε θα τους χάσουμε.
2. Τονίζοντας τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα του περιεχομένου μας. Πιο απλά θέλουμε οι επισκέπτες μας να περάσουν ευχάριστα όσο μείνουν στην ιστοσελίδα μας και να φύγουν ευχαριστημένοι.
3. Το καλό περιεχόμενο παρακινεί και δημιουργεί δράση από την πλευρά του επισκέπτη. Δράση σημαίνει ότι ο επισκέπτης μπορεί να βάλει την ιστοσελίδα μας στα αγαπημένα του, να τη συστήσει σε φίλους του, να γράψει στο φόρουμ μας (αν υπάρχει), να προσθέσει ένα σχόλιο στο blog μας και τέλος να γίνει πελάτης μας. Το καλό περιεχόμενο είναι η καλύτερη προώθηση της ιστοσελίδας σας

4. Επίσης είναι πολύ σημαντικό το κείμενο να είναι καλογραμμένο, πρωτότυπο, πλούσιο σε λέξεις – κλειδιά περιεχόμενο, καθώς αυτό είναι που ψάχνουν οι μηχανές αναζήτησης για να το αναδείξουν και να το εμφανίσουν στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα τους.

5. Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα κάνει άλλες ιστοσελίδες να βάλουν ένα link προς τη δική μας. Τα ποιοτικά links είναι απαραίτητα για μια καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης, ένας κανόνας που πάρα πολλές ιστοσελίδες δείχνουν να αγνοούν.

6. Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα κάνει τους επισκέπτες μας να την σημειώσουν και να τη συστήσουν στα ξένα Social Bookmarking Sites, Delicious, Stumbleupon, Twitter, Facebook, ή στα ελληνικά Digme, Cull, Bobbit, Foracamp. Είναι αυτό που αποκαλούμε Κοινωνική Δικτύωση και που κάποιοι πιστεύουν ότι ίσως ξεπεράσει σε σημασία στο μέλλον τις Μηχανές Αναζήτησης.

3α. Διαδικασίες Βελτιστοποίησης της θέσης του site, μέσω της κοινωνικής Δικτύωσης
Η Βελτιστοποίηση της θέσης του site μέσω της κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να γίνει μόνο αν ακολουθηθεί μία σειρά από βήματα:
1. Η ύπαρξη έστω και στοιχειώδους σχεδίου, η οργάνωση κι η παρακολούθηση της εταιρικής παρουσίας στα social media είναι απαραίτητες προϋποθέσεις επιτυχίας
2. Mε αποφυγή του λάθους της υπερβολής, καθώς συχνά παρασυρμένες από τον ενθουσιασμό αλλά και την αγωνία να προχωρήσουν γρήγορα οι επιχειρήσεις καταφεύγουν σε, υπερβολική, εξαιρετικά συχνή, ή αποκλειστική προώθηση συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας ξανά και ξανά.
3. Η δυνατότητα που προσφέρουν τα social media για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, δημιουργώντας μια αμοιβαία σχέση αλληλεπίδρασης. Οι χρήστες επιθυμούν να μαθαίνουν νέα και να τα αναπαράγουν στον ηλεκτρονικό κόσμο, διότι θεωρούν ότι με τον τρόπο αυτό διατηρούν στον φυσικό κόσμο, τους ασθενής κοινωνικούς δεσμούς με τους λιγότερο κοντινούς γνωστούς και φίλους. Ο διάλογος κι η αλληλεπίδραση ενισχύουν τη σχέση της επιχείρησης με το κοινό της και παρακινεί κι άλλους υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες να εμπλακούν στη συζήτηση ή να θέσουν τις δικές τους ερωτήσεις.
4. H αποφυγή των ορθογραφικών λαθών στα κείμενα. Υπερβολικά ορθογραφικά, γραμματικά και συντακτικά λάθη, ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή greeklish κάνουν το περιεχόμενο να φαίνεται πρόχειρο, βιαστικά γραμμένο και κυρίως αναξιόπιστο. Οι χρήστες κουράζονται και εστιάζουν μηχανικά στα λάθη κι όχι στην ουσία του κειμένου, ενώ διαβάζουν σπάνια τα κεφαλαία και τα greeklish.
3β. Διαδικασίες Βελτιστοποίησης του site μέσω των Μηχανών Αναζήτησης
1. Η ύπαρξη συνδέσμων (links) σε άλλες ιστοσελίδες. Οι σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες έχουν εξαιρετική σημασία και αποτελούν βασική προϋπόθεση για την εύρεση της ιστοσελίδας από της μηχανές αναζήτησης αλλά και από τους χρήστες του διαδικτύου, μια και οι δύο μπορούν να ακολουθήσουν τους συνδέσμους αυτούς. Είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό, οι σύνδεσμοι αυτοί να προέρχονται από ιστοσελίδες με σχετικό περιεχόμενο, αφού ένας σύνδεσμος σε άσχετο περιεχόμενο δεν έχει και πολύ νόημα για τον χρήστη του διαδικτύου. Μάλιστα θα πρέπει να τονίσουμε ότι η στρατηγική συστηματικής δημιουργίας συνδέσμων από άλλες ιστοσελίδες πρέπει είναι βασική προτεραιότητα για κάθε διαχειριστή δικτυακού τόπου.
2. Η καταχώρησή της ιστοσελίδας στις κύριες μηχανές αναζήτησης μέσω της φόρμας καταχώρησης των ίδιων των μηχανών αναζήτησης.
3. Η ύπαρξη ποιοτικού και χρήσιμου για τον επισκέπτη περιεχομένου(γενικού ή ειδικού ενδιαφέροντος) που δυστυχώς συχνά αγνοείται. Κανείς δεν αναζητεί ούτε επισκέπτεται κάτι που δεν είναι χρήσιμο και αντίστοιχα οι μηχανές αναζήτησης πλέον όχι μόνο δεν παρουσιάζουν ευχάριστα στα αποτελέσματα τους οτιδήποτε δεν είναι χρήσιμο για τον (άνθρωπο-) χρήστη τους αλλά και δύσκολα εξαπατώνται στον σημείο αυτό.
4. Η ύπαρξη έγκυρου πηγαίου κώδικα, καθώς η βάση κάθε ιστοσελίδας είναι ακομα η περιγραφική γλώσσα HTML. Αυτή αναγνωρίζουν οι φυλλομετρητές και από αυτήν παίρνουν οι μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες για το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας. Μοντέρνες τεχνικές όπως Javascript, DHTML, Ajax, Flash κ.λ.π. όπως και οι εικόνες προσδίδουν σε μία ιστοσελίδα ειδικά εφέ και μπορούν να βελτιώσουν τόσο την εμφάνισή της όσο και την αλληλεπίδραση με τον χρήστη. Πάντως εν γένει αποτελεί κανόνα ότι, το κυρίως περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας πρέπει να παρέχεται σε μορφή HTML.
5. Η ύπαρξη λέξεων-κλειδιών στα διάφορα κείμενα της ιστοσελίδας. Συγκεκριμένα θα μπορούσατε να κάνετε ανάλυση των συχνών όρων αναζήτησης των χρηστών, να χρησιμοποιείτε εναλλακτικούς τρόπους γραφής για έναν όρο ή συνώνυμους όρους κατά την συγγραφή και να ελέγχετε την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών (keyword density) των κειμένων σας. Αν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε κατάλληλες λέξεις κλειδιά στον τίτλο, τις κεφαλίδες, στο όνομα του δικτυακού τόπου (domain name), στην διεύθυνση URL και στα στοιχεία εναλλακτικού κειμένου (alt) και τίτλου (title) εικόνων (image), περιορίζοντας τον αριθμό τους τόσο ώστε η ιστοσελίδα να παραμένει εύχρηστη και ευχάριστη για τον επισκέπτη.
6. Προσέχετε ιδιαίτερα τους τίτλους των ειδήσεων που χρησιμοποιείτε. Χρησιμοποιείτε περιγραφικούς τίτλους, που περιέχουν τις βασικές λέξεις-κλειδιά, που αφορούν στο συγκεκριμένο περιεχόμενο, σε μορφή φράσης και όχι απλής αναφοράς όρων. Το μέγεθος του τίτλου δεν πρέπει να είναι υπερβολικά μεγάλο. Κάθε σελίδα ενός δικτυακού τόπου πρέπει να έχει ένα και μοναδικό τίτλο. Η χρήση ομοίων τίτλων σε πολλές σελίδες μπορεί να βλάψει σοβαρά την προσπάθεια βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης.
7. Να χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες κεφαλίδες, καθώς οι κεφαλίδες, μέσω των στοιχείων <h1>,<h2>...<h6> της HTML, συμβάλλουν σημαντικά στην βελτίωση της δομής μίας ιστοσελίδας, κάνοντας το περιεχόμενό της πιο σαφές και πιο εύχρηστο για τους επισκέπτες. Το περιεχόμενο το κεφαλίδων φαίνεται να έχει ιδιαίτερο βάρος στην αξιολόγηση της ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης.
8. Οι σελίδες ενός δικτυακού τόπου πρέπει να είναι πλήρως συνδεδεμένες μεταξύ τους. Η σημασία μίας συγκεκριμένης σελίδας για τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να προκύψει και από τον αριθμό και την αρχιτεκτονική των συνδέσμων που δέχεται από άλλες εσωτερικές σελίδες του δικτυακού τόπου. Μια πλήρως συνδεδεμένη σελίδα είναι για τις μηχανές (αλλά και για τους ανθρώπους) σημαντικότερη από μια άλλη απομονωμένη. Κατά την δημιουργία εσωτερικών συνδέσεων στον δικτυακό σας τόπο, μπορείτε να θυμάστε τον παρακάτω εμπειρικό κανόνα: Κάθε σελίδα δεν πρέπει να απέχει περισσότερο από τρία κλίκ από οποιαδήποτε άλλη σελίδα, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής. Βασική προϋποθέση για το παραπανω είναι η χρήση συνδέσμων κειμένου (και όχι π.χ. μέσω Javascript) με το κατάλληλο περιγραφικό κείμενο.
9. Η έγκυρη χρήση των μεταδεδομένων από τους χειριστές της ιστοσελίδας, καθώς τα μεταδεδομένα είναι πληροφοριακά δεδομένα για άλλα δεδομένα. Στην γλώσσα HTML υπάρχουν στοιχεία <meta>, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να περιγράψουν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας σε μία μηχανή (αναζήτησης). Τα μεταδεδομένα μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα για τις μηχανές αναζήτησης, άν έχουν δημιουργηθεί για να περιγράψουν το πραγματικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
10. Η βελτιστοποίηση μίας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να επιτευχθεί στο σύνολό της μόνο αν τα επιμέρους στοιχεία της παρουσιάζουν συνάφεια μεταξύ τους. Ο τίτλος, οι κεφαλίδες, το κυρίως περιεχόμενο και τα μεταδεδομένα της σελίδας πρέπει να έχουν άμεση, λογική σχέση μεταξύ τους, ειδάλλως οδηγούν σε σύγχυση τόσο τους χρήστες όσο και τις μηχανές αναζήτησης.
11. Η ύπαρξη συνδέσμων (links), όχι μόνο από αλλά και προς άλλες σχετικές ιστοσελίδες αποτελούν βασικό παράγοντα βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης, κάτι που ίσως δεν είναι ευρέως γνωστό. Οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται ότι αξιολογούν τόσο τον αριθμό όσο και την ποιότητα των συνδέσμων μίας σελίδας προς σελίδες άλλων δικτυακών τόπων με σχετικό, χρήσιμο περιεχόμενο. Η κατάλληλη δημιουργία συνδέσμων μπορεί λοιπόν να συμβάλλει θετικά στην βελτιστοποίηση ειδικά νέων ιστοσελίδων.
12. Η ηλικία του περιεχομένου παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς οι μηχανές αναζήτησης μάλλον αναλύουν και την ηλικία μίας ιστοσελίδας καθώς και των συνδέσμων προς αυτή, δηλαδή λαμβάνουν υπόψη τον χρόνο, κατά τον οποίο ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο βρίσκεται ήδη στο διαδίκτυο.
13. Η ύπαρξη φωτογραφιών και βίντεο που κάνουν την εικόνα των ιστότοπων φιλική προς το χρήστη.
3γ. Διαδικασίες βελτιστοποίησης μέσω των Ιστοσελίδων κοινωνικής Δικτύωσης
1.Κοινωνική Σελιδοποίηση (Bookmarking)
2. Καταχώρηση Δελτίων τύπου - Νέων εταιρείας.
3. Διαμοιρασμός Εγγράφων
4. Διαμοιρασμών Ιστολογίων/ Καταχωρημένων σχολίων.
5. Παρουσίαση μέσω Video.
6. Διαμοιρασμός Παρουσιάσεων π.χ. προϊόντος ή υπηρεσίας.
7. Διαμοιρασμός εικόνων - φωτογραφιών.
8. Προώθηση Εταιρικών παρουσιάσεων
9. Διασύνδεση με άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημοσιεύσετε το κατάλληλο περιεχόμενο, να δημιουργήσουμε το προφίλ σας, να γράψουμε άρθρα καθώς επίσης και να σας δημιουργήσουμε παρουσιάσεις αναρτώντας τες στις κατάλληλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κάθε φορά. Οτιδήποτε δημοσιευτεί θα παραμετροποιηθεί ανάλογα των αναγκών σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου